illröd i nyllet.

Totalt illröd i nyllet. Japp, så går det när man solar lite för mycket. Och det som gör det hela så illa är att jag inte tyckt att det varit så illa förän nu i eftermiddags, då jag ser mig i spegeln. Fy som jag ser ut alltså. Hah, det ska jag fan ha efter allt sol-lapande jag haft för mig! (bilderna visar inte riktigt HUR röd jag är, dom handlar mer om mun-pose(?) hah.)

Jag tog dessutom lite ofrivillig sovmorgon i morse. Jag vaknade en halvtimma innan vi skulle köra. Så det var fullt ös den korta tiden jag hade på mig. Jag brukar annars gå upp tidigare för att fixa saker på måndagsmorgonen, men inte idag. Men guuuud så skönt det var att sova den extratiden. Jag behövde det! Ni ska dessutom veta att det inte är alls likt mig att försova mig. Jag är ju för jössenamn en morgonmänniska! Det är nästan så att jag blir besviken på migsjälv.

Vädret är totalnice. Det är cirka 30 grader ute och strålande solsken. Man orkar inte göra ett dyft i hettan, och det gillar jag eftersom jag är lite måndags-seg idag. Så nu blir det ballkong-slappning.

        

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0