lavasten.

Jaha, då ska man och äta mat som man tilllagar på en lavasten ikväll. J ringde precis och berättade för mig att så är fallet, och visst är jag på! Det är alltid kul att hitta på lite skoj i veckorna också. Egentligen känns det som att jag är för trött idag, men det är inget som inte kaffe kan ändra på! Hah. Men det ska i alla fall bli gott, hoppas jag. Jag ska inte äta en enda grej nu fram tills dess, spara magen!

Halva veckan är passerad och jag längtar som tusan till helgen. Då blir det grisfest. Dock ingen gris för ronniL, då hon inte äter det. Men det ska bli skoj med lite grillpartajande och mys i JanÅkes trädgård. J, SLA och jag ska gå dit tillsammans, så det blir nog ett möte med en öl innan vi beger oss dit! Vi måste ju samla truppen.  Detta kommer då att infalla på lördagen, för på fredagen är det pubjobb som står på agendan.


Men, så gott det ser ut att vara!
Hah, överpositivt eller vad?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0