LillaRosa försäkrad!

Jag fick en lapp från NetOnNet, där de undrade om jag ville försäkra min 'lilla rosa' (kamera) för ynka 179 kronor! Jag har funderat fram och tillbaka över hurvida jag vill det eller ej, men kom nu fram till att jag ska göra det! Jag använder ju förtusan 'lilla rosa' var dag och älskar den rentav! Så det är väl klart att jag ska bjuda den på ett längre levende, om något skulle hända! Varsågod kameran! Den är ju med och fotar överallt, jag förstår inte att jag ens funderat över det! Det är ju klart att den ska försäkras. Bara idag har den jobbat två gånger (egopic's del 2); 

 
Jag var tvungen att byta om i värmen!
Och, JA det är sommar nu.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0