så jeeedra gott!

Snart jeeevlar är det helg, med andra ord imorn! (för mig i alla fall) Eller jag ska i och för sig jobba på fredag också, men INTE på heltidsjobbet, och det glädjer mig. På något sätt så är det mer jobbigt att gå till heltidsjobbet än till något annat jobb. Men så blir det väl. (kan ju ha att göra med att heltidsjobbet upptar min mesta tid?!) Aja, men imorn är det dags för ännu en.... (så jeeedra gott)


Jag och J ska nog dessutom ut och äta imorn. Mys som attan. Vi behöver lite alone-time, känns det som. Det blir så sällan vi unnar oss/hinner det. Vi är så jäkla på gång hela tiden, eller?
I love it when the weekend comes!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0