slut på ord.

Måndag och förkylningen har tagit överhanden. Tvi vale så dålig jag är. Det känns inte rättvist, jag har ju klarar mig undan denhär 'slutknycken' med feber och allt så länge nu. Varför idag? Aja, varma drycker och film gäller i alla fall för dagen! Men har du lust, så handla lite nässpray till mig!?

Annars så har jag endast ork för ett enda utlägg till.
Riktat till en person
 (hoppas bara att du läser nu?)!
Jag känner mig ganska/oerhört dum för det som hände. Jag borde inte ha sagt ett ljud förän jag nyktrat till och samlat mig. Jag hoppas att du inte hatar mig nu! För det vill jag verkligen inte! Hur som helst så har jag inte riktigt ord så det räcker för att förklara. Men jag borde gjort allt bättre! Jag borde ha skött det bättre... (nu tog orden slut) 


Jag har en tendens att förstöra allt jag rör vid.

Tro mig, jag är inte värd att tycka om.
S-ry!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0