förkyld plötsligt?

Fy fan vad jag har blivit förkyld nu. Jag har i princip bara suttit hät framför datorn och glidit rundor på nätet. Så plötsligt så är jag dösnuvig. Så kan det ju inte gå till. Mäe, skärp dig nu näsa. Sluta tramsa för hundan!

Värdet ser inte ut att göra mig lycklig i alla fall. Men jag sitter just nu och funderar lite över vad jag ska shoppa imorn så jag är gla´ ändå! Imorn är det nämligen dags att fixa naglarna, vilket verkligen behövs då en är BORTA! Och då tänkte jag passa på att shoppa lite inför Vittjsjödagarna (i helgen), eller dagen som det blir för mig. Jag jobbar nämligen på fredagen. Men på lördagen ska det partajjas på och då behövs nya kläder! Frågan är dock bara vad?


något svepigt kanske?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0