ingen sömn alls!

Om jag har sovit i två timmar inatt, då ska jag fan vara nöjd. Jag har aldrig varit med om dess like. Jag har bara stirrat på taket inatt. Fy för vilken hemsk natt. Och den enda gången jag somnade till så vaknade jag av ett ryck efter ca en kvart och väkte därmed J och skrämde slag på honom. Samtalet som fördes då var detta;

- (en yrvaken och aningens irriterad, J) Vad håller du på med ronniL?
-  (ronniL, helt oviss om vad som kommer ur munnen) Jag är lite rädd!
- (J) Varför är du det?
- (ronniL) För att det borde inte vara såhär!
- (J) Hur då?
(ronniL svara inte)

Hah. Vilket givade samtal. Jösses vad det roar mig såhär i efterhand! Jag undrar bestämt om J minns det!? Att han bara orkar. Och att han inte blir arg eller nått, jag är ju inte ens kontaktbar ju. Jistanes alltså! Jag tror bestämt att det var chipsätandet igårkväll som orsakade dethär yrandet. Jag kan inte äta precis innan jag ska sova!



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0