partytrix!

Partajet igår fick ett väldans kul avslut, då jacuzzi(?)bad stod högst på listan. Alla flickor hade bikinis som kom från ronniL, för ronniL har bikinis i överflöd! Men en lyckad och partytrix-aktig kväll! Här kommer bilder på en bråkdel av trixen;


 

     
sla och jag dricker GLÖGG, Nat har närkontakt med kameran,
Mel räcker ett fegt fuck you och MyTightAs trixar med halsen?



     
Det finns inga ord för dethär, men humor!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

tack så mycket för igår syster

2009-06-21 @ 18:01:58
Upphostat av: ronniL

Tackar själv, det var skitskoj!

2009-06-21 @ 18:40:04
URL:
http://ronnil.blogg.se/

Upphostat av: sla

haha, fan va bra bilder



ps. kolla dock hur jippy kollar på mig när jag kollar på min glögg. vad vill han?! ds

2009-06-21 @ 19:28:01
Upphostat av: ronniL

Ja vet, han är arg som fan för något iaf! :p

2009-06-21 @ 19:39:20
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0