kattförråd.

Sådär ja, cirka sjuhundra kronor fattigare. Men med ett förråd som räcker länge. Och mirrarna har allt! I överflöd, nu ska det pausas från shoppandet ett tag. Pengarna bara sinar. jag måste dessutom och fixa naglarna imorn, ty de faller isönder. Och där går det ännu mer pengar. Fan att allt ska kosta. Äh, det blir väl lugnt sen, men det är lite jobbigt att ALLT ska komma samtidigt!

Gårkvällen var rolig och med fullt ös hela kvällen. Folk hade trevlig och jag hörde inte av ett enda bråk. Stämningen var på topp. Men i och för sig är den alltid det när Kelly Bundies spelar. Och dom slutar inte tidigt och vill hem som alla andra band näe, klockan var nog halv tre innan dom la av igår. Och sånt uppskattas av både besökare och personal. Det finns inget tristare än någon som slutar och packar ihop redan vid tolv när man har öppet till ett! (Nämner inga namn) Så i stora drag var det ännu en toppenkväll för Vittsjös pub. Jag vet att det låter lite småstadsaktigt. Men ni som inte besökt puben här borde ge det en chans! Alla åldrar är här och umgås! Och hur ofta ser man det på andra ställen? Njah, jag gillar det i alla fall.



Orkar inte mer nu, sömn behövs!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0