springtime.

Våren är här! Gud så skönt det är ute. Massa sol och blå himmel. Jag har verkligen längtat efter dethär. Jag känner riktigt hur det pirrar av energi i mig. Så underbart! Synd bara att man jobbar och är innomhus hela dagen. men det ska det ändras på nu, efter jobbet, kan ni tro. UTEdag!

Jag förstår inte! När det väl löst sig så ska allt trasslas upp och röras till igen. Varför? Det är så jäkla onödigt och dumt. Allt var ju redan passerat och färdig disskuterat! Eller? Man kan fan inte ångra sig på en natt, inte när man valt att ge det en chans. Speciellt inte efter man precis har löst det och ska kämpa. Man ger fan inte upp då!
Jävla piss!
Och snälla för fan, vill du inte så skit i det då!
Vela inte mer!

Aja, nu ska jag njuta av vädret och tvätta lite istället. jag kan ju inte sitta inne i dethär underbara. jag ska nog till och med ta mig en kopp te på ballkongen. mest för att det är mysigt, ty jag är egentligen ingen te-drickare.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0