radio k-stad.

Hemma igen (från jobbet) ännu en dag. Känns som om att denhär dagen varit ganska innehållslös. jag har bara gått upp, jobbat och är nu hemma. Det värsta av allt är att jag inte riktigt orkar pyssla med något nu. Jag vill men kan inte! Eller visst kan jag men jag känner inte för det. Näe, idag är inte min dag. Men en possitiv grej är i alla fall att jag redan har städat, diska och tvättat vad jag ska, så idag är jag fri från allt sånt trams.

Imorn kommer radio K-stad till jobbet och ska intervjua oss och spela låtar för oss, kan bli skoj. Hur som helst är det alltid roligt när något udda/utöver det normala händer på jobbet. Allt där har blivit eller är ganska slentrian. Jag är dock inte en av dem som ska välja låt eller intervjuas, vilket jag är glad för. jag klarar inte riktigt av sånt. Och speciellt inte med dethär håret. Jag vill inte synas!

Helgen innebär jobb på lördagen, självklart på pubbis då. Och det ser jag fram emot. Utöver det ska jag och J gå och inviga den nya rätten på (gamla) pizzerian. Dom har något nytt, där man grillar saker själv på en "sten", och det känns spännande. Hur ofta har pizzerior sånt?! Hur som helst så är det alltid kul att äta ute, speciellt om man kan dricka en öl till maten! Och det kan man även det. Så det blir toppen.

Mest av allt längtas det i alla fall till måndag. Då jag blir brunett igen. 
G U U U D  så skönt det ska bli att slippa skämmas. Fy fan vad jag avskyr denhär röda färgen nu. Ju mer jag ser den desto större blir hatet. Näe säger jag aldrig mer.
Nu ska jag för evigt vara brunett.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0