färgning imorn.

Sådär då var helgen avklarad. Suck! Jag hade velat vara ledig lite till. Men å andra sidan är jag gla ty mitt hår färgas imorn. Det ska bli så jäkla skönt att bli av med det som är där nu. Jag är dessutom väldans glad eftersom jag beställt jeans. Gud så fina dom är. jag har velat ha sådana länge nu så det är skönt att det blir av.

Helgen inleddes med en lite fest härhemma. Det var öldrickande och pingis som stod högst på listan över sysselsättning. Efter turneringar och ca ett flak, så begav vi oss hem till Matti, som stod för kvällens efterfest. Och där var det livat vill jag lova. Massa folk och berusningsgraden var väldigt hög. men v hade väldigt skoj och rockade loss hela högen!
Lördagen var en soffdag och där höll jag mig hela dagen fram tills det var dags för att jobba. Puben var ganska eller väldigt folktom hela kvällen. Och det gillade jag eftersom jag inte var upplaggd för en kväll med fullt ös. Efter att jag hade stängt och låst så stack vi ut till Mange för att ta oss ett par öl efter jobbet. Jag var dock väldigt seg vilket gjorde att vi inte stannade speciellt länge. Men det var trevligt.

Idag är det världens tråkigaste väder. Grått som bara den. Så nu ska jag gå ner i källaren och se på pingisspel. Där finns nämligen inga fönster, så då ser man inte gråskalan.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0