jädra hök.

Efter en arg och jäkligt utpumpande dag på jobbet sitter jag nu här. Fortfarande en aning arg, men dock inte alls på samma nivå som jag varit på jobbet. Jäkla piss! Fy så irriterad jag är på hela situationen där. Vad jag än gör så kollas det upp och skulle jag råka göra samma i två dagar i sträck så blir det liv. Jädra hök! Näe, jag ska fan inte lägga ner mer energi på dig nu, du är fan INTE värd det. Du är ju inget mer än mig, jo i och för sig du är äldre och borde veta lite bättre! Men icke.  Aja, nog babblat om sånna struntsaker!

Jag har en fundering på att städa lite härhemma, men jag tror att jag väljer att hålla det på funderingsstadiet. jag pallar helt enkelt inte, och smutsen är ju kvar imorn. Så jag tror att det blir klassikern O'boy och lite tv. En oslagbar kombination! Och självklart så ska mirrarna sitta med och mysa. Nja, låter väl som en jädra soffpotatis nu. seg igår och likadant idag. Så är det ibland! 

Kasst inlägg, men en uttömning av skit i alla fall. Jag hoppas att det blir bättre imorn eller senare. Sorry ändå! 


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0