jungfrutur.

Valborgsmässoaftorn blev en bra dag. Jag och Sla gick, som vi planerat, runt sjön. Efter det så gjorde jag mig i ordning för att åka jungfrutur, med Matti's flotte. En väldigt trevlig tur med hög mysfaktor, men det var svinkallt. Jag och Alle (J's syster) gick därför av tidiggare, jag behövde byta om och ha sällskap under tiden! Sånt behöver man efter ett par öl. Heh. När vi väl kom hem till Matti igen efter ombytet, så grillade vi i hans kåta(?), som är en liten grillhydda (världens sjukaste namn, btw) Vi hade mat till ett helt kompani och alla åt som hästar, eller i alla fall jag!

Grillningen gick i sin tur över till bara öldrickning och snart gick alla upp i huset för att få upp ångan. Där drack vi mer öl, lyssnade på musik och snackade. Jag var dock trött ganska tidig, som vanligt. Så jag drog mig hem endast en halvtimme efter J. Och han gick tidigt pga jobb idag. Men hela kvällen var trevlig och väldigt gemytlig, tackar tackar för en trevlig afton Matti! Och nu lite pictures;



   

Visst ÄR jag rock n' roll (på bilden)!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0