panos bikini.

Igår gjorde jag en ny sak, jag beställde en märkesbikini. Varför då? Jo eftersom jag oftast köper märkeskläder överlag så kände jag att det var dags att även skaffa en märkesbikini. Jag har alltid bara köpt billiga bikini's innan. Jag förstår faktiskt inte varför jag inte köpt en i märke tidigare, man kan ju ha en fin och nice bikini ganska länge. så det blir nog inte dyrare än om man köpt en billig i kass kvalité. Hur som helst så var det en Panos Empirio bikini. Och såhär ser den ut. Jäkligt fin eller hur?



Utöver min internet-shopping-lycka (bikinin handlades via internet) så är jag väldigt trött idag. Känner mig helt off. Jag har dessutom inget grepp, har tappat typ 895 saker idag. Och varit nära att tappa 5676 utöver dom som verkligen flög i golvet. Näe, inge pigg alls faktiskt. Så nu ska jag vila en liten stund vid och till tv:n's härliga ljud!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0