piggare nu.

Nu har jag sovit, vilat och kollat på tv hela dagen. Jag känner mig piggare och har till och med precis tagit ett litet städryck i köket. Och med städryck menar jag inte allt som är okej och lite trevligt att göra, näe. Jag har nämligen rensat fläkten (ovanför spisen), tagit loss alla 'rutgrejor' från vaskarna och städat under dom osv. Usch, så mycket skit det blir på sånna ställen. Jag måste nog vara lite noggranare med att göra domhär sakerna oftare för, fy, så skitigt där var!

Nu väntar jag på att Sla, Mor och Far ska ringa för promenad. Det ska bli så jäkla nice att prata med någon nu. Speciellt eftersom jag blivit piggare, då lockar inte sömn och tystnad så mycket alls! Det ska dessutom bli skönt att komma ut lite idag. Jag har ju varit inne och möglat hela dagen.



soffläget innan idag.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0