prinsess-sömn.

Tidigt uppvaknande idag, eller? Nja, när man är ledig så är faktiskt åtta på morgonen ganska tidigt. I och för sig så somnade jag tidigt som attan igår så jag behövde inte sova längre. Jag har btw sovit som en riktig prinsessa inatt, och är duktigt utvilad. Plus att jag har lite att göra idag så tidig start är bra.

Idag ska jag fixa nytt betalkort. Jag ska byta från maestro till visa, så att jag kan handla och betala på intenet och så att jag kan handla på tysklandsfärjan. Det sistnämda till J's lycka, han har nämligen fått betala det få gångerna vi åkt där. Men nu kommer jag kunna själv! Efter bankbesöket ska jag köra till Kristiansstad och handla presenter till Svärmor och Sla. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa! Vad? Så jäkla frustrerande! Jag vill ju handla bra grejor också, så det kan nog ta hela dagen. Puh!



Jag och Sla, från igår!



 


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

snygg bild mattais och jag fick oss allt ett skratt påerfekt så här på förmiddagen.kram

2009-05-22 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0