sommarbränna.

För första gången på ett par år, så solade jag solarie idag! Skönt och jäkligt nice att bli lite brun. Sla hade nämligen bestämt sig för att testa det, hon har lite svårt för trånga utrymmen, och ville ha med mig.  Så jag var inte sen på att tacka ja! Jag behöver ju också lite färg nu inför sommaren. Plus att det är lättare att ta sig tid till solarie än vad det är att ta sig tid att sola ute. Don't ask me why! Och som vädret har varit idag så går det inte ens att skaffa sig en bränna.


Jag har dessutom beställt fotopapper och bläck(?) till min fotoskrivare. Jag kom nämligen på iförrgår att det var ett tag sedan jag köpte den. jag började dessutom fundera på om den fortfarande gjordes och om materialet till den fanns. Och det var nog tur att jag kom på det, för just KP-108IP (som paketet med allt i heter) fanns nästan ingenstans. Till sist hittade jag dock det på Incklub och beställde därifrån. eftersom jag anade att det skulle vara ännu svårare nästa gång jag vill ha det så passade jag på att köpa 2 (108 foton i varje) paket direkt. Och det var billigare än jag minns det också! Sicken internet shoppare jag blivit!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0