tvättning/städning

Ny vecka, nya äventyr! Denhär veckan är superb, jag jobbar tre dagar och är ledig fyra (heltidsjobbet). Jag har dessutom funderat på att ta ledigt från puben i helgen, men jag har inte bestämt huvida jag vill det eller ej. Jag vill ju vara ledig, men vill också ha pengar! Jäkla dilemma! Jag får fundera vidare tills ikväll.

Jag fick dessutom mitt röstkort idag. Inför EU-valet. jag måste dock erkänna att jag inte har den blekaste om var det valet handlar om. Jag är så oerhört dålig på att sätta mig in i sånt. Jag tycker att det är alldeles för ointressant och kan inte koncentrera mig på att läsa om det! Jag vet att man borde rösta för att göra lite skillnad, men jag orkar helt enkelt inte läsa om det! Höjden av lathet, eller?

Nu är det tvättning som gäller för hela slanten. Egentligen borde jag städat också, men det orkar jag inte. Så det får helt enkelt vänta en dag eller två. Men, fan, jag borde ju gjort det idag! Suck, bara att ta sig i kragen ronniL. Gör jag det idag så är det ju klart, då är veckan ännu friare. Nu jäklar smäller det! Vad hände med att jag inte orkade måntro?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0