brillorna inköpta!

Nu är shoppingen över och jag har handlat som attan. Och bäst av allt var att jag hittade mina brillor på köpcenret! Så jäkla nice, och det fanns bara ett par kvar. Eftersom jag hittade dom och köpte dom, så var jag 'tvungen' att handa en sarrong designad av Matthew Williamson. Jag införskaffade mig också ett par jeansleggings (gina tricot), två linnen, (gina tricot) och en t-shirt (carlings), så min shopping var lyckad som attan. Speciellt med tanke på att jag fick tag på brillorna! Lycka.

Ikväll ska jag och J i väg och äta på den relativt nyöppnade restaurangen här i Vittsjö. Jag hoppas och har hört att det ska vara väldigt god mat där, så jag längtar redan efter middagen! Antagligen ska vi sammansvärma med Sla efter det och dricka lite öl/vin(?) och ha trevligt. I och för sig har vi alltid trevligt ihop, men jag vill ha lite extra kul idag känner jag! Men nu ska jag göra mig iordning lite och invänta J's hemkomst! Ha-ré

                         




Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

jätte snygga brillor och super häftig t-shirt!!!

2009-05-18 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0