elektriskt hår.

Nu blir jag lite konfundersam. Jag var precis inne på postens hemsida för att spåra min försändelse, av bikinin. Och där inne står det att jag kunde hämta den redan igår!? Vad fan är det som händer då? Vaför har jag inte fått någon post eller sms-avi? Jag har dessutom varit inne på panos hemsida och kollat så att min uppgifter stämmer, och det gjorde dom. Så vad kan då vara fel? Jag vill ju inte att den ska bli liggandes, eller betala en massa för outhämtat kolli. Näe, jag får rota i dethär lite!

Annars är allt väl med mig. Jag är elektrisk i håret bara. Jag har varit det ett par dagar nu, jättestörigt! Men jag har införskaffat mig ett nytt schampo nu och hoppas på att det hjälper. För såhär kan jag inte ha det. Allt mitt hår klibbar sig mot ansikte och hals hela dagarna på jobbet och jag får stötar av allt jag rör. Jäkligt jobbigt faktiskt.

Näe, nu måste jag gå ner till tidningstunnan och kolla så att jag inte råkat slänga kolli-avin där i! Ps. det är bara jag och J som slänger saker däri, så det är inte någon fara att kolla sopor, plus att det är tidningstunnan. Ds.


Så fiiina dom är! ♥
(man ser nästan att håret är elektiskt)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0