Combat Baby!

Förloppet imorse;

  • Sla hoppar in i bilen 06:15 (dvs astidigt) Och ler glatt och säger;
  • Sonic har bränt en skiva till mig, och jag har dendär låten på den!
  • Jag förstår genast vilken låt hon menar och försöker vara lika pigg och glad som henne (fastän jag är tröttast i världen), men lyckas inte.
  • Sla fortsätter att prata och sprudla ett bra tag innan hon stoppar sigsjälv och börjar fråga ut mig om hurvida jag mår dåligt eller är ledsen. Hon försöker verkligen vara lugn och förstående i all sin lycka.
  • Men jag var trött som fan och orkade inte förklara det för henne, så jag avslår allt och försöker avstyra henne. För man vill inte få sånna attacker på morgonen!
  • Hursom, så fortsätter Sla att snacka och lyssna högt, HELA vägen till jobbet (astidigt)!

Förloppet på hemvägen;

  • Vi ger oss av från jobbet och är lika trötta och fnittriga som vi alltid är.
  • Sla sätter genast igång låten igen, varpå jag förklarar situationen från morgonen för henne. (dvs, hur trött jag var, och hur jobbigt det var med hög musik då!) 
  • Vi skrattar hysteriskt, as usual!
  • Sla förklarar att hon ska tjata låten på mig tills jag gillar den.
  • Som ni nog förstår så är mitt svar att jag redan är där, då jag hört den 234 ggr (under bilresan till/från jobbet).
  • Så mitt svar blir; Ammen jag gillar den nog lite redan eller refrengen i alla fall. (flamstrall från ronniL's mun)
  • Hysteriskt skratt igen.
    (förstår ni inte hur kul dethär va, så känner ni nog inte till ronniL/Sla 'fadderullan'...)


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: sla

jag förstår :) COMBAT BABY <3

2009-09-16 @ 19:03:58
Upphostat av: ronniL

And Sla, That's why i Love u! <3

2009-09-16 @ 19:32:11
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0