my point of view.



+ Att denhär vinter är så vintrig (snöig och kall) och lååång.
Okej, jag hade nog inte varit så positiv om det inte var för att jag ska till sälen. Och ska man det är så kyla och snö bara massssa bra. Så jag gillar det skarpt, dock får det gärna försvinna när resan är över. Häh!

+ Mitt nya boende, it's lovelie som fasen.
Jag trivs som fisken i vattnet och har nog aldrig haft såhär fint i någon lya jag bott i innan. Ibland ska man bara lyckas. Puss på att jag gjort det nu.

- Att det alltid ska vara ett jäkla jobb att returnera internetbeställda, varor.
Varför har företagen (dom flesta) gjort så att det krävs skrivare, specifik anledning, mailskickande, mm för att få tillbaka pengarna för varorna. Handlar man det i en butik är det busenkelt att bara gå dit och byta.

- Att ramla i trappor, och skada typ allt.
Som jag gjode nu i söndags morse. Det är fan inge kul. Och det är dessutom as-trist att sitta hemma och inte kunna varken jobba eller göra något.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0