a pretty pair of scissors

Då var jag redo att börja fira min semester. Med nya fina nails och en blommig sax (inhandlat i hlm idag). Japp, jag var inte på affären Tiger (stället där allt kostar tio kronor) och hittade en finfin blommig sax som numera är min. Hur fint, med blommigt va? Plus att jag till både sla's och min frissas förtret så handlade jag även hårfärg. Dock så vet jag inte riktig var, när eller hur jag ska fixa det. Kanske så väntar jag en stund till.

den finfina saxen, som var billigast av allt.

Hur som så har jag nu tänkt förtära mig ett par heiniken, och njuta av att dethär är den första dagen på min semester. Hah! Så jäkla skönt att det finally är min tur att vara ledig. Gött skit.

och jag älskar mina nya brills (handlades i lördags), mest av allt!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0