THISISHOWITALWAYSSHOULDBE!

För att visa er lite vad jag pysslat med så kommer här lite bilder. Första regnet är ifrån igår när vi satt vid sjön och grillade. Hur mys som helst. En ska jag gärna gör om snart igen. För fasen så bra man mår av sjö/hav och en eld. Det är lätt njutbart. Och gör en gott som tusan.


Och andra bildregnet är ifrån idag, då vi tog saab9000 till kullaberg och gick ner till Nimis. Jösses vilket jobb och jäklar så fint där är. Men jag kan säg att man känner att man är rökare och inte så jäkla motionerad när man ska upp igen. För jösses som jag svettades och andades högt. Och värmen, GUD! Illa. Så nästa gång jag åker dit ska jag se till att göra det en dag då det är liiiite svalare (ca under 23grader)!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0