en sväng negativ, WOOOOP!

Jag vet att det har blivit en del negativt dom senaste veckorn. Men ni förstår, jag är en sån som har aningens lättare att minnas det dåliga. Så jädra illa så det smäller om det, men så är det i alla fall.

Så därför vill jag passa på att ge de negativa en liten käftsmäll när det gäller "höddu, du har fått hål på byxorna"-kommentarena de ger till jeans som de nedan. Fatta att modet inte slutade fungera när ni låste er i en allt-ska-vara-på-mitt-sätt stil. Modet/stilar utvecklas och förändras hela tiden och kan ni nu inte ni hänga med i svängarna så tig. För; har du inget snällt att säg så säg ingentindg alls.

riktat till dom negativa som alltid, alltid klagar på allt!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0