ANDMOSTOFALLIWANTTOSLEEP!


det suger fortfarande att heta ronniL. jag har inte sovit inatt heller. och inte j heller för den delen. stackaren ligger och lyssnar på mitt hostande hela tiden. jag har dessutom haft stressiga och äckliga feberdrömmar hela natten. tanken var att jag skulle gått til vc nu på morgonen. men då jag inte sovit ett skit förän nu på morgonen så orkade jag verkligen inte det, tar det imorn istället. nu ska jag återgå till sängen efter ett per ipren och lite hostmedecin. vi hörs!



update kl. 11:04
glad lucia (eller vad det heter) finfisar! ♥
käka lite lussebullar för mig också är ni snälla. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0