saker som stör i vardagen

uschja, at the moment så är jag inte helt okej. och jag vet inte riktigt hur eller vad jag ska göra för att ta mig ur det. i alla fall så känner jag att jag här och nu (på min bloggeliblogg) kan klaga ur mig lite, i punktform såklart. dom här sakerna stör isönder mig just nu:
  1. att jag inte kan sitta still och ta det lugnt. allt innom mig vill spricka och jag får panikkänslor. (låter galet mycket värre än vad det är tror jag.) men jag pallar inte trycket alls.

  2. att jag kan inte somna/sova som jag brukade göra. och när jag väl sover så är det oroligt och med massa mardrömmar.  jävligt läskiga mardrömmar.

  3. att jag inte klarar av att ta itu med det här och ventliera lite. och att jag inte vågar parta om saker med nära och kära. lite, eller duktigt illa!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0