just relpy, no thinking!

snabba frågor och snabba svar...
 
  • vad tycker du om mest med digsjälv?
    hmpf, är ju som ni nog märkt ganska kritisk till mig själv rätt så ofta. men jag måste nog säg att jag gillar min envishet en massa. bra att vinna liksom, hehe!
  • vad skulle du ta med dig till en öde ö (tre saker)?
    eh? svår fråga. men en bra bok och en iphone med nät som fungerade och en kall och fin parraplydrink. så väntar jag på räddning med stil. haha!
  • hur tycker du att en toppenhelg ska se ut och varför?
    den ska inehålla goda vänner, nära och kära och massor med skratt. god mat dessutom. och detta väljer jag eftersom jag älskar folket runt mig. (puss!)
  • hur kommer det sig att du springer så jäkla mycket?
    för att jag älskar det. det finns ingenting i hela världen som får mig att må så bra som löpningen gör. visst gillar jag annat, men löpningen gör mig hel. attnas så bra!

envis som en åsna var det va?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0