help her get out of bed

godmorgon mina hönor! jag är hemma från jobbet idag, då febern inte vill släppa. har haft världens jobbigaste natt. och ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. men jag är för sliten och sjuk för att bry mig. så jag intar sängen igen och spenderar även denna vackra dag där.



ellabellabusboll var dock av en helt annan uppfattning, än sovmorgon och tycke att jag skulle gå upp redan vid sex imorse. hon har majuat och försökt väcka mig enda sedan dess. förstå hur trött jag är eftersom jag kunde ignorera det. en hungrig katt är liksom inte tyst och snäll. aja, nu ska vi ta och gå och lägga oss jag och ella i alla fall. PUSS!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0