torkaaldrigtårarutanhandskar

jag har sett något av det bästa som svensk tv har skapat. jag ska tillägga att jag är aningens negativ mot svensk film, dvs kriminalare i alla dess former. jag tycker att allt svensk är liksdant och ganska trist efter en sisådär 75 beckfilmer. hehe! näerå, skämtar lite bara. men jag är rätt så less på att allt har samma melodi och så.
 
dock så såg jag dessa filmerna/filmen i går och jag kan säg att jag grät som en liten flicka. jösses så bra dom var. jag levde mig in i tidseran och tre timmar av mitt liv bara försvann. ni måste bara se dom. galet, och då menar jag GALET bra! (dom visas bara i 20 dagar till)
 
LÄNK till del 1, LÄNK till del 2, LÄNK till del 3!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0