rainforest on bucketlist

jag hade tänkt att jag skulle skapa en ny kategori här i bloggen. mest för att jag själv börjar tröttna på allt jag själv skirver om. hehe! så här har ni den nya. Bucketlist. jag kommer här att skriva om saker jag ska/vill/kommer att göra innan jag dör. och först ut i denna nya kategori är; att besöka REGNSKOGEN
 
innan jag dör, eller rättare sagt, så snart jag har råd så vill jag åka och besöka en äkta regnskog. jag vill se natur som fått lämnas ensam i så många år. och jag vill känna doften av det. jag vill dessutom bada i ett av alla dom fina vattenfallen som finns där. så himla mysigt. och såklart så vill jag ha en guide som visa massa djurarter och sånt kul.
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0