försovning.

Fredagen från helvete!

1.
Jag försover mig till jobbet. Och inte lite heller, två timmar!

2. Jag jobbar i någon slags dimma, pga försovingen, hela dagen.

3. Jag jäktar som en jäkel, trots att det inte behövs.

4. jag fick stå ensam i två timmar och packa (syssla på jobbet). SYND om!

5. Väl hemma spriner jag som ett virrvar och bränner maten!


(cirka tio minuter senare)


Men nu sitter jag här och har lugnat ner mig en hel del. Jag måste fan ta tag i migsjälv och sluta stirra upp migsjälv. Det är varken skoj eller bra för mig. Så från och med nu ska jag behålla lugnet. (lycka till med det!) Jag tog nog i en del när jag uppgav mamnet 'från helvete', för så illa har det inte varit väl? Näe, det känns inte som att något någonsin varit det nu när jag sitter här en fredag och sipprar på en efterjobbet-öl, allt känns underbart stillsamt och helt okej! ♥

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0