vin + mys.

Wiiiie, nu är det snart långhelg. Jag fick ta lite ledigt imorn eftermiddag också så nu jäklar är det nära. Och jag är så jädra glad att det är det! Fy va det ska bli nice!

Imorn ska nog jag och Sla dricka lite vin och mysa. En syssla vi inte gör alltför ofta, dricka vin då. Vi brukar för det mesta hålla oss till öl bägge två. men det är lite mer mysfaktor på vin, så det fick bli det. Vi har dessutom samma favoritvin så det gör valet av sort väldigt enkelt! Men det ska hur som helst bli trevligt med en 'Sla-kväll' till, dom kommer tätare nu, och det gillas!

Vädret håller sig fint utomhus, så jag anar att det kan bli en vacker helg också. Skönt! Vårsolen får en att må så bra. Och man bli pigg som attan av den. Sånt behövs nu tycker jag!
 För tröttheten är jag fanimej trött på!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0