duktig flicka.

Jahaja, då var det mesta fixat. Jag har satt igång tvätt, betalträkningar städat till mina mirrar och diskat. Duktig! Är föresten obotligt trött idag igen, usch! Jag måste sova ett par dagar tror jag. Så att jag kan bli lite pigg igen i alla fall. Ähh, det passerar väl. Förhoppningsvis är det över imorn. Men jag brukar bli pigg tills på onsdagen, så jag håller tummarna.

Hur som helst så känner jag en längtan inför helgen som komma skall. Först blir det inflyttningsfest hos Net på fredag. Massa skoj ska det bli. Och inte nog med det så är det Live spelning på puben på lördagen, visst ska jag jobba men jag vet att jag kommer att ha massa skoj ändå! Det enda som kan bli lite jobbigt är att vakna till efter fredagens festligheter och ta sig hem och jobba. Net bor ju i Hgb, så det krävs körning. Aja, det löser sig.
Jag har i alla fall haft lite framförhållning och försökt att få semester på fredag och på måndag, det kan ju behövas lite vila innan och efter ett sådant pådrag som det lär bli fredag-lördag. Men gud som jag ser fram emot det.
Det kanske är all längtan efter helgen som gör att jag blir trött och seg, eh. Näe, det är nog bara ren inbildning!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0