rosa hår.

Då var det fredag, och Ellinor är en punkare!



Det syns kanske inte så tydligt här, men jag är för närvarande rosahårig! Nja, inte meningen direkt men hur som helst så ska det fixas idag! Tydligen så har jag ett  pigment fel som gör att rött inte riktigt tar. Men nu har jag i alla fall haft rosa hår för första gången! Tuft!

Jag, J och SLA har dessutom bokat in oss på ett vandrarhem inför kvällen. Så nu kan vi partajja hela natten och sova ut ändå! Så även om allt såg lite mörkt/rosa ut så kommer det att fixa sig. Jag ska vara hos frissan vid elva, och jag hoppas fan att det blir bra. Annars blir det stämning, hehehe. Näe, men hon måste ju i alla fall få mig att se lite respektabel ut! Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och invänta frisörtiden! Jag ska dessutom ringa min kära tant Maj/Mormor och be henne mata mirrarna imorn. Ha det fint hönni. 

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: nettan

naww, de var väl inte så farligt ;)

tyckte de var rätt sött, fast nog inte riktigt

ellinor stilen :)

wiie så skoj de ska bli ikväll, så glad att ni kommer :)

2009-02-27 @ 09:42:58
URL:
http://antjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0