fixat och gjort!

Ordnat (under mina klara stunder) denhär veckan:

♥   Skrivit på ett hyreskontrakt (till min nya lägenhet)

♥   Adressändrat, och ringt alla jäkla myndigheter man måste.

♥   Köpt hårfärg, till mitt numera nästan blonda hår, mörkbrun.

♥   Rensat i alla förråd och skrymslen och samlat mina saker i lådor.

♥   Sett en bra film.



Så trots en jobbig och 'snevriden' vecka, så fixas det mycket. Och skönt är väl det. jag vill ju inte sitta och deppa ihop totalt. Det är ju snart helg igen ju, Hah. Nu är det dags att fortsätta plocka prylar. But i'll be back!

 
lite mer fotogenisk(?) idag!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: zita

nämen? ska du flytta?! själv? styrke-kram

2009-07-21 @ 21:49:27
URL:
http://myownworld.webblogg.se/

Upphostat av: ronniL

Svaret på det är ja på bägge frågorna.

tackar för styrke-kramen, sånt gillas!

2009-07-22 @ 16:00:47
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0