ängelholm nästa.

Nu drar jag till havet och solar. Ängelholm är målet. Panos bikin är på, badlakanet är packat och kaffet är kokat, så nu drar vi! Jag återkommer innan strippteasen. Det är Sla, Mor och Jag som ska ge oss ut dit. Här hemma är det molnigt, men vi hoppas att det klarnar. Och det gör det! Så nu gäller det;

  
såhär 'vacker' är man påväg till havet! Hah.

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

japp japp vi var i mellby idag badade 5 gårnge rmen det var jätte kallt . och bränt mig oxå mm inte skoj och ser ut som fan som du vet med eksem.....

2009-06-27 @ 16:49:44
Upphostat av: ronniL

Ojdå, jag badade INTE, doppade dock min tå! :P

2009-06-27 @ 17:17:31
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0