closeup!

Som ni ser så gjorde inte vädret mig pigg alls, snarare tvärt om. Jag funderar skarpt på att koka en kopp the och mysa i soffan. För någon promenad blir det inte i dethär skitvärdet. (det är till och med värre än innan nu) Så jag hoppar allt vad utomhus innebär idag! Inte ens en cigg känns lockande! Förkylningens förtjänst kanske?


dagens egopic blir en closeup!

Same 'tröja' as yesterday? Jomenvisst serru' ! Känner att jag behöver förklara lite, även om det känns väldigt OVERKILL. Aja, i och med att jag inte jobbar i mina privata kläder så känns det okej att göra så! Dessutom så är jag ingen jäkla miljonär som kan och har olika kläder till alla dagar om året. Jag får helt enkelt använda saker lite mer än Paris Hilton, och det gör jag med nöje! Jag gillar dessutom denhär tröjan även om den inte är speciell alls! (överdrivet ronniL? Jotack, det kan man lugnt säga!)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0