förnyelse?

Hann ni med att se headern jag hade upplagd i ca två minuter? Jag kan dock inte bestämma mig om jag vill ha den eller inte. Så vad tycker ni? Jag är lite rädd att det blir trist med bara den. Så andra färger med kanske?

Här kommer den igen ;
     

Nu är det dags för film igen. Och nu ska jag se BOLT och gosa ner mig totalt.
Fyii, vad jag är sjuk idag!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: sla

jahaja, men då kan jag väl låna bolt av dig sen eftersom vi inte såg den tesammans ?

krya på dig med :) inga blå piller för dig i fortsättningen, dem hjälpte ju inte ett dugg.

2009-06-15 @ 19:41:41
Upphostat av: ronniL

Ja det får du göra.

Näe jag vet, never more alltså. Dom försämrade snarare än hjälpte!

2009-06-16 @ 08:21:33
URL:
http://www´.ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0