tv-godis-sömn.

Grisfesten var väldigt lyckad. Jag var dock helt galet väck, jag fixar inte att öla i såna mängder lägre. Jag gjorde dock ett jäkligt tappert försök till att döjla tröttheten och allt genom att flumma som en galning. Jag till och med lurade migsjälv en stund! Hah. Så bra var det. Men trots all trötthet så hade jag galet roligt. Så tack JoJ-bygg(?) för festen!

Idag har jag lagt ribban lågt som attan. TV, godis och sovstunder är allt som ska göras idag! Jag måste fan vila upp mig så att jag orkar jobba imorn. Puh! Så seg jag är!

'

               



Kommentarerna på detta..
Upphostat av: marielle

fy va hefftig bild på sissela!

2009-06-07 @ 13:02:02
URL:
http://lookofme.blogg.se/

Upphostat av: sla

me like that picture

2009-06-07 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0