cool whip.

Utan att få en enda kommentar, så ändrade jag headern nu. Jag hoppas dock att ni är så vänliga att berätta för mig hurvida det är bättre eller ej. Jag vet inte alls vad jag ska tycka, så olika! Men jag blev i alla fall nöjd till sist.

Hah. Kom precis ihåg dethär och höll på att dö lite (av skratt). tacka vet jag roliga tvprogram!



Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

det blev ju snygg men jag trodde du skulle ha en av dom som var i svart vitt som du visade.

2009-06-16 @ 16:03:38
Upphostat av: Isabell Wretmalm

tycker du skulle ha den med röd text under men det är kanske bara är jag som tycker det hihhih

2009-06-16 @ 16:05:07
Upphostat av: ronniL

Så du menar att du gillar denhär bättre än den gamla el?

2009-06-16 @ 16:10:36
URL:
http://ronnil.blogg.se/

Upphostat av: Isabell Wretmalm

japp det tycker jag i alla fall

2009-06-16 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0