jeansen.

Idag kom jeansen! Så kul, och dom passade dessutom. Silcken tur. Men sen är jag alltid så jäkla jobbig när det gäller varor jag beställer. Jag känner efter mycker mycket mer än vad jag gör i affären. Så till sist, efter ca en timme så har jag hittat något jag inte gillar. Så typiskt mig, och så jäkla jobbigt av mig. Aja, jag ska försöka släppa det nu.

Annars inget nytt under solen... jag är trött och känner för att spela pingis, så jag vill egentilgen inte sitta här, men gör det pga tröttheten. Hur som helst så spelade i alla fall jag och J pingis igår och det var JÄTTEskoj! Jag har blivit lite såld på det känner jag. Så det blir nog att jag går ner och lirar om en stund.

För övrigt så är jag brunett ♥ i grunden!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0