svullardag.

Efter en hektisk kväll med livespelnig och mycket folk så är jag en aning avtrubbad! Usch, rättare sagt är jag helseg! Fy... Jag har fixat med djursjukhuset så att jag ska hämta mat till mirrarna i alla fall. Dom måste äta, även om Ellinor är trött. Aja, annars tror jag inte att det kommer hända speciellt mycket idag. En svullar dag, vilket innebär mat, mat, chips, dippa och mer mat. Idag händer det! Det är jag värd efter gårdagens stimm. Jösses vad det var folk, och fyllan var enorm! Puben kan verkligen leverera dagar som igår! Alla var goa och glada och vi tjänade en massa cash! Loveli! Näe nu ska jag påbörja mitt matintag seriöst!
Jag kanske återkommer om orken hinner ikapp!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0