söndagsångest.

Söndag igen. Suck! Idag är jag verkligen inte positiv. jag vill ha mer helg. Och jag vill inte jobba imorn! Näe, fy så trist. Aja, jag har haft en trevlig helg i alla fall. Och jag har verkligen hittat på roliga saker. Så egentilgen borde jag vara nöjd, men icke! J ligger på soffan och tar en lååång power-nap och jag funderar starkt på att joina!

Kvällen igår var väldigt rolig. God mat hos föräldrarna och trevligt sällskap efter middagen. Vi lyssnade dessutom igenom deras gamla LP-samling, vilket var väldans roligt. Den LP:n som uppskattades mest var 'We are the world'. Under hela uppspelningen av den var det allsång. SLA var till och med tvungen att höja i omgångar för att musiken skulle höras. Så fegade gjorde vi inte.

När vi väl kom hem till mig och  skulle börja dricka öl på 'allvar' så blev det inte sämre. Vi sjöng, drack och hade så jäkla roligt. Men det känns av idag, jag är trött seg och lite darrig på nåt sätt. Aja, jag partade 'all night looong' i alla fall. Sånnahär kvällar får det gärna bli fler av. ♥

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0