massa kaffe.

Idag har jag semester, och det är världens sämsta väder. Suck! Aja, det tillåter väl i alla fall mig att sitta inne och vila upp mig hela dagen. Och det är ju i och för sig skönt. Men jag ska in en runda till stan och fixa naglarna. Dom har havererat helt. Så det ska bli skönt att hinna fixa dom idag i alla fall. Jag ska dessutom tvätta och städa idag. Så att det blir fint och rent härhemma. Tvätten är redan igång och jag har en till laddning som väntar.
Kanske skulle man hyra en film idag och bara päsa framför tv:n? Nja, vi får se vad jag känner för. Hur som helst så var det skönt att bara sova ut idag. Och det är aldrig fel att dricka en massa kaffe i lugn och ro på morgonkvisten. Näe, sånt gillar jag! J är ute på golfbanan och jobbar idag, så jag ska hämta honom där i eftermiddag. Så kanske hittar vi på nåt kul i eftermiddag?! Jag vet inte alls vart denhär dagen kommer sluta. men jag ska njuta av den varje sekund, trots väder och vind!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0