urmätt.

Fredagseftermiddag och jag är mätt och belåten. jag har nämligen precis ätit, och inte med måtta. Jösses vilken tur att jag inte börjar jobba förän vid åtta så att jag hinner smälta maten lite. För nu orkar jag inget! Bara lite tv-tittande passar sig nu.

Helgen blir jobbande, både fredag (idag) och lördag vankas pubjob. Men det ska blir skönt att håva in lite mer till kontot. Det kan behövas inför semestern! Visst är det ett tag kvar tills dess, men det är alltid bra att förbereda sig. Dessutom går det snabbare än vad man tror, hoppas jag på i alla fall. Men som sagt så ska jag jobba ikväll, och det ska bli kul ty det är spelning. Och spelning innebär mycket folk och då är det roligt att jobba. Jag ska dessutom jobba stängnigen tillsammans med 'bossen'/Amanda och det är väldigt kul för jag har saknat våra jobbkvällar ♥ på sista tiden. Så ikväll blir det en go' kväll!

Nu ska jag ta och röka en ciggarett innan jag duschar lite inför kvällen.
Men jag återkommer imorn med uppdatering från pubbis.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0