nya maten.

Fredag! Gud så skönt att vara ledig ett tag. Ikväll blir det som sagt, pizzerian och testa den nya maten där. Det har förresten stått om det i norran, så lite hippt är det allt! För övrigt så har J röjt hela källaren för att få in ett pingisbord där. Och nu har han hittat ett bord så han är iväg och fixar det. Så ikväll lär jag inte se röken av den mannen! Aja, det är ju ialla fall bra att han tränar lite!

Jag och SLA bestämde innan idag att vi skulle hitta på något ikväll och det ser jag fram emot. Det var längesen bara hon och jag hittade på nåt tillsammans. Jag har saknat henne på nått sätt. Även om vi ses var dag så är det inte samma sak. Så ikväll blir det mat och spelande (kort m.m) för hela slanten. SLA är nämligen en som gillar spel, och då får man haka på. En dunderkväll med andra ord. En riktigt mysig sådan.

Nu ska jag ta och glida rundor lite på nätet innan J kommer och det är dags för mat.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0