'brunett' igen.

Måndag eftemiddag och numera brunett igen! Dock är jag lite ljusare än vad jag brukar vara, men det gör inget jag är i alla fall inte röd längre. Så skönt det är! Lycka i mängder. Nu kan jag ju gå ut utan att känna 'vad har du gjort?'-blickar. och bara det är värt massor.
Jag tänker dock inte lägga ut någon blid ännu, ni får vänta tills helgen eller nåt. Men jag är chokladbrun (typ), dock i olika nyanser ty jag hade ju slingor i det röda. Men hur som helst så känner jag mig hemma igen! Nu är det bara jeansen som fattas sen är jag fulländad. Och dom levereras om några dagar nu. Så allt känns jäkligt bra faktiskt.

Nu ska jag ta och mysa lite med
 M i r r a r n a innan J kommer hem. och när han kommer så myser jag med honom istället. En mysafton väntas ovanför puben. För idag kan inget gå fel, känns det som...

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Anonym

vad är din rätta hårfärg?

2009-03-10 @ 07:39:51
URL:
http://mrsmaddy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0