en-liten-lista.

Namn: ronniL
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Brun/grön/blå (melerade)
Jag är: Sjuk (idag)
Jag har: 2 fiiina mirrar och en underbar pojke, J!
Jag älskar: Mina 3 (J + mirrarna) och min familj. 
Detta behöver jag: Cigg, kärlek och ha kul!
Jag har komplex för: Nja, hela min kropp (dålig ovana) och mitt tunna hår.
Jag doftar: Just nu CK's nya parfym, leftover sedan igår...
Jag är rädd för: Fåglar
Jag gråter för: Att jag är ledsen
Jag skrattar åt: Migsjälv, J och alla som är roliga!
Jag önskar jag hade: En häst? Nja, men en miljon kronor!
Jag hoppas på: Riktigt varm och fin sommar
Jag kommer att: Titta på film innom kort
Jag vill: Väldigt mycket.
Favorit mat: J's kokta fisk med pressad potatis och hummersås! Mumma
Favorit färg: Grön
Favorit djur: Häst och mina mirrar såklart!
Favorit doft: Ny klippt gräs, tändsticksdoften m.m
Favorit plats: Överallt där mina älskade är med mig!
Favorit klädes plagg: Jeans!
Favorit ställning: Allt är 'prefa' med J!
Favorit kroppsdel: På mig är det nog magen?
Jag önskar: Att bli frisk.

Vill ju inte vara sämre än 'alla' andra. Så det var väl dags för en lista eller?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0